קטע מהעבודה

חיפוש והשגת מועמדים פוטנציאליים לתפקידים שונים, במספר ובאיכות המאפשרים לארגון לבחור את האנשים המתאימים ביותר לאיוש התפקידים הדרושים". (אורנר, 1993, ע"מ 83).

גיוס עובדים: הוא הפעילות הארגונית הכרוכה בחיפוש ואיתור מועמדים מתאימים למלא עיסוקים ותפקידים בארגון. בתחום כלכלת העובדים ידועים המתחים "שוק של מעסיקים" לעומת "שוק של עובדים" (כרמי, 1992, ע"מ 35).

בנוסף לאיוש המשרות הדרושות, על הגיוס להתייחס גם למילוי הצרכים של המועמדים למשרות. כתוצאה מכך גיוס עובדים לא רק מושך את העובדים-המועמדים, אלא מגביר את היכולת להחזיק באותם עובדים מרגע התקבלתם לעבודה.

גיוס עובדים חייב להיעשות בהתאם למערכת של כללים, תקנות, ונוהליים חוקיים, ולכן הגיוס מהווה שרשרת של פעילויות ותהליכים שמטרתם להשיג מספר מספיק של עובדים מועמדים נכונים למקום הנכון ובזמן הנכון, כך שגם המועמדים וגם הארגון יוכלו לבחור זה את זה בהתאם לאינטרסים קצרי וארוכי טווח (טאב 1965, לירז 1991).


תוכן עניינים

מבוא

מקורות לגיוס עובדים

דרכים לגיוס עובדים

ברירת מועמדים לעבודה

המטרות של ברירת עובדים

תהליך ברירת המועמדים

תקופת הניסיון

בחירה

שיטות בבחירת עובדים

קליטת עובדים

תהליך הקליטה

פרטים נוספים

סקירת ספרות בנושא  גיוס עובדים

מק"ט

880089

מספר עמודים

10

מספר מילים

3124

מספר מקורות בעברית

9

מספר מקורות באנגלית

1

מחיר (כולל מע"מ)

₪199


אפשרויות תשלום

אפשרויות התשלום לרכישת החומר האקדמי הם: כרטיסי האשראי המוכרים בארץ מכל הסוגים, PayPal, או העברה בנקאית (בתיאום טלפוני מראש ) 24 שעות ביממה.
מיד לאחר ביצוע ואישור התשלום העבודה תשלח למיל שהוזן בעת הרכישה. לתיאום תשלום דרך הטלפון ניתן להתקשר לטלפון מספר: 052-4041788


Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/academicstock/public_html/detail-page.php on line 444